Som sagt, helt okej att spelarna ibland går ut och ta några glas. Men att supa sig kanon i närheten eller under säsong är för mig inte acceptabelt. Då tycker jag också man ska: 1) Tydliggöra det för spelaren 2) Informera någon i klubbledningen om händelsen
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men att supa sig kanon i närheten eller under säsong är för mig inte acceptabelt. Då tycker jag också man ska:
1) Tydliggöra det för spelaren
2) Informera någon i klubbledningen om händelsen