+ 8
Inlägg: 1393015
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Tänk att du måste blanda in dig själv i vartenda inlägg...
Du kan väl på fullaste allvar tycka att det är positivt att spelare i Timrå IK är aspackade på krogen?
Okej om man går ut och käkar och dricker ett par öl eller ett glas vin. Men att vara dyngrak ser inte bra ut, med tanke på både fans och sponsorer.
Du kan väl på fullaste allvar tycka att det är positivt att spelare i Timrå IK är aspackade på krogen?
Okej om man går ut och käkar och dricker ett par öl eller ett glas vin. Men att vara dyngrak ser inte bra ut, med tanke på både fans och sponsorer.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Det där inlägget ska du få ett plus av mig för.
Jag håller med dig.
Jag håller med dig.
+ 1
Nu får ni fanimej mig ta och bestämma er hur ni skall förhålla er till ämnet fortsättningsvis?
Antingen drar vi alla över en kam eller så silar vi snacket (för att citera Pär Mickelsson, en gammal NV-lärare)...