1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1393128

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Jag förstår din poäng men samtidigt tycker jag att det måste finnas ett mellanting på ett diskussionsforum också. Om något inte står rätt till och föreningen bör bli varse om saken, då skall det naturligtvis ske. Samtidigt tycker jag att det måste finnas ämnen som kan avverkas här inne utan att det endera förvisas till skräpkorgen eller att det tas på absolut största allvar. Naturligtvis utan att det ska behöva handla om regelrätta personangrepp eller falsk ryktesspridning, sånt klarar vi oss utan.

Jag tycker för övrigt att det är trevligt att se dig i diskussionerna på HS igen, även om jag inte håller med dig om precis allt som skrivs. Jag tar hellre kritik, positiv och negativ, i ett 30 rader långt inlägg än i enkla +/-. Där tycker jag att du tillför debatten både färg och djup.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.