Tycho: En sak till som jag kan tillägga. Du pratar om onyanserad o orättvis kritik, att spelarna presterar sämre o frågar oss hur det skulle kännas om vi blev utsatt för det. Med tanke på hur många som går bananas över orättvisa neråt tumtryckanden så har vi ju svaret där :)
Däremot säger du inget om rättvis kritik som i fallet med Kling o Klang :)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du pratar om onyanserad o orättvis kritik, att spelarna presterar sämre o frågar oss hur det skulle kännas om vi blev utsatt för det.
Med tanke på hur många som går bananas över orättvisa neråt tumtryckanden så har vi ju svaret där :)
Däremot säger du inget om rättvis kritik som i fallet med Kling o Klang :)
Redigerad kommentar