RocknRolf2: Just DU är en som har tagit gnället och personpåhoppen till en alldeles för hög nivå. Läste sida 1 på din forumhistorik , bara där var Linkan "en nöt" och Mathias Karlsson "en oseriös idiot", resten av drabblet orkar jag inte ens kommentera. Och du ska kalla dig Timråsupporter....Skämmes tamme fan!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Läste sida 1 på din forumhistorik , bara där var Linkan "en nöt" och Mathias Karlsson "en oseriös idiot", resten av drabblet orkar jag inte ens kommentera.
Och du ska kalla dig Timråsupporter....Skämmes tamme fan!