1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1393195

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: HS skulle förbli anonymt men vad Tycho och Ö-Nisse menar är att SK tar sin hand ifrån detta plank. Jag tror också att SK tappat en del medlemmar eller hämmar utvecklingen av densamma eftersom många människor sätter ett stort likhetstecken mellan HS och SK. Men skulle ett nytt supporterforum uppstå skulle det enbart vara för betalande medlemmar där anonymitet är förbjudet. Det tycker jag är en bra modell! Då får var och en ta ställning till hur pass samvetsren man är och bestämma sig för vilken sida man vill företräda?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer