Smokey: Jojo, här citeras det Strindberg. Skönt med folk som tar det här med ribbhöjningar på allvar!
Ville man vara den som var den kan man tänka sig att den gode Åååågust även skrev en del profetior om finländska nyförvärv. Tänker på dom inledande raderna i Hemsöborna: "Han kom som ett yrväder en aprilafton och hade ett höganäskrus i en svångrem om halsen'...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ville man vara den som var den kan man tänka sig att den gode Åååågust även skrev en del profetior om finländska nyförvärv. Tänker på dom inledande raderna i Hemsöborna:
"Han kom som ett yrväder en aprilafton och hade ett höganäskrus i en svångrem om halsen'...