Timrå Icon: Nog finns det en chans att vi är underskattade och vi kan överleva med detta lag men nu tycker jag att du överskattar laget lite.
Halonen, Vampola, där har du ett par givna spelare. Röymark har förhoppningsvis en växel till att lägga i och Friberg verkar vara riktigt spännande. I Hallin vet vi också vad vi får men han är gjuten i 3-4:e femman. När det gäller Önerud, Torp och bagarn så har dom ju faktiskt en hel del att bevisa. Detsamma gäller för i princip resten av hela laget förutom Granath, Pärssinen och Hagos.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Halonen, Vampola, där har du ett par givna spelare. Röymark har förhoppningsvis en växel till att lägga i och Friberg verkar vara riktigt spännande. I Hallin vet vi också vad vi får men han är gjuten i 3-4:e femman. När det gäller Önerud, Torp och bagarn så har dom ju faktiskt en hel del att bevisa. Detsamma gäller för i princip resten av hela laget förutom Granath, Pärssinen och Hagos.