RocknRolf2: Sedan hade vi ju tacklingen från Printz senast oxå som gjorde sitt till att det såg förjävligt ut.
Men som jag sagt tidigare. Jag älskar Timrå IK och ingen är väl så jävla dum och tror att jag försökt få Jonte tillbaks för att jävlas med föreningen. Jag var också starkt kritisk när han gjorde sitt uttåg senast. Det var allt annat än bra. Men orsakerna har vi tvistat om till leda i denna bok. Då var då och nu är nu.
Hade inte jag sett några framsteg eller uppryckning i karln hade jag aldrig ens försökt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men som jag sagt tidigare. Jag älskar Timrå IK och ingen är väl så jävla dum och tror att jag försökt få Jonte tillbaks för att jävlas med föreningen. Jag var också starkt kritisk när han gjorde sitt uttåg senast. Det var allt annat än bra. Men orsakerna har vi tvistat om till leda i denna bok. Då var då och nu är nu.
Hade inte jag sett några framsteg eller uppryckning i karln hade jag aldrig ens försökt.