RocknRolf2: Han kan ju omöjligen hålla sämre klass tempo- och spelmässigt än Hirso gjorde iallafall. Och ham matchade vi ju hårt. Nu var ju han iofs center
...Så tycker jag att alla hockeyintresserade skall ta chansen att se Brynäs - SAIK ikväll, det handlar ändå om två lag vi kan hoppas på att hamna före när vi summerar serien till våren.
Kul initiativ av GD, hoppas att fler klubbar tar efter det här med websändningar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer