+ 2
Inlägg: 1393680
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Vi har bara allt att vinna. Vi kan bara "överraska" för Om det blir 11,12 plats så är det ju bara som det skulle.
En win-win situation mao. I like it. A lot.
En win-win situation mao. I like it. A lot.
+ 1
Jonte är förbrukad. Vi har bara 2st andramålvakter, vi har bara värvat budget, ingen spets, ingen kompetens, ingenting. Det står skrivet KVALSERIEN i pannorna på oss.
Vi kan med andra ord inte överraska negativt eftersom ALLA i princip förväntar sig att det skall gå käpprätt åt h-e.
Allt vi gör f.r.o.m. nedsläpp och framåt som betyder att vi håller oss ovanför plats 11-12 är en bragd och ren bonus.
Mysigt!
Redigerad kommentar