Inlägg: 1393694
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: En öl på onsdag kan du få bjussa mig på i vartfall! Jag är en törstig jävel och laddar då som bäst inför Guldpartyt dagen efter så risken är ju att man blir helmarinerad innan det hela är färdigt! :)
Edit: Naturligtvis åsyftar jag Modomatchen å ingenting annat!
Edit: Naturligtvis åsyftar jag Modomatchen å ingenting annat!
Redigerad kommentar
+ 1
Attans också!