Timrå Icon: Guldpartyt är den kryssning som Radio Guld arrangerar. Nu blir det väl tredje året på raken men det har varit 2 upplagor innan också sedan 2004. Så det blir det femte partyt och fjärde totalt för min del. Brukar vara en brokig skara människor med på bussarna. De allra flesta djävulskt sköna typer med barnasinnet i behåll och en hyfsad taktkänsla samt feeling för alkohol. Många glada rop och skratt blir det längs vägarna och farlederna ;-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Redigerad kommentar