Just hemkommen från Högslätten där man fick se MoDo bli totalt överkörda av Saik, MoDo´s andraperiod var deras bästa då dom höll någolunda jämna steg med Skellefteå. Saik´s nr 11 Halloway eller vad han heter var riktigt vass.
Skröder höll mest på att dumma sig matchen igenom, annars såg Modo´s gallerspelare ganska lovande ut.
MoDo saknade visserligen några viktiga pjäser, vilket även Saik gjorde "Goran o Crippe" men skillnade mellan lagen i detta tidiga skede var markant vad nu man kan dra för slutsatser av en träningsmatch.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer