Just hemkommen från Högslätten där man fick se MoDo bli totalt överkörda av Saik, MoDo´s andraperiod var deras bästa då dom höll någolunda jämna steg med Skellefteå. Saik´s nr 11 Halloway eller vad han heter var riktigt vass.
Skröder höll mest på att dumma sig matchen igenom, annars såg Modo´s gallerspelare ganska lovande ut.
MoDo saknade visserligen några viktiga pjäser, vilket även Saik gjorde "Goran o Crippe" men skillnade mellan lagen i detta tidiga skede var markant vad nu man kan dra för slutsatser av en träningsmatch.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
MoDo´s andraperiod var deras bästa då dom höll någolunda jämna steg med Skellefteå.
Saik´s nr 11 Halloway eller vad han heter var riktigt vass.
Skröder höll mest på att dumma sig matchen igenom, annars såg Modo´s gallerspelare ganska lovande ut.
MoDo saknade visserligen några viktiga pjäser, vilket även Saik gjorde "Goran o Crippe" men skillnade mellan lagen i detta tidiga skede var markant vad nu man kan dra för slutsatser av en träningsmatch.
Redigerad kommentar