1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1395628

Sv: Apropå nånting...
Såg nyss klippet hemma hos Nichlas Torp, och tänkte jag skulle se vad han gjort hittills i karriären. Så jag sökte hans namn på tuben och hittade följande:

www.youtube.com/watch?v=_rYZeMgopM0
www.youtube.com/watch?v=Btgj_iJibXA

Nu står inte han för alla tacklingar i klippet, men många, och jag måste säga att det blir intressant att se honom i vinter. Tycker att han verkar stå upp bra från blå i många lägen också, och kör hårt på motståndarnas backar, så att säga.

Svarskommentarer


Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Helvete, klart som fan Sonnenberg skulle dyka upp i videon också, jahap. Nu är denna kväll förstörd också, Ingen 1;a back och jag saknar Sonnie!!!

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Mmm hehe Torp står för typ 70% av tacklingarna i videon :-) Hoppas verkligen han, Pikken och Halonen kört hårt i vinter.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer