ÖstrandsNisse: Är det bara jag som tycker att det känns lite så där att vi bara spelat tre träningsmatcher, över en ganska lång tidsperiod, och redan fått vila Vampola och Pikkarainen? Nu skador på Larsson och Torp?
Om någon missat så har ni alla chansen att ställa frågor till Perra Johnsson imorgon kl 14 på expressens hockeysajt. Igår var det Viktor Fasth som intervjuades, idag är det Ulf Samuelsson, och imorgon alltså vår egna Perra Johnsson.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer