T T: Själv tycker jag det ska bli mest intressant att få se målvakterna och alla andra nyförvärv och verkligen få bilda sig en ordentlig uppfattning om det här lagbygget. Vad är det vi har, så att säga? Kommer bli en av de mest intressanta SCA-Cuperna tror jag.
Jonte är given på två kedjor. Kanske inte redan nu så klart! Men tids nog. Kommer Bloggrin också få se förr eller senare. Har en stark känsla av att jag hellre vill ha Jonte på isen än exempelvis Murley och Pikkarainen framöver. Vilket oroar mig enormt mycket. Tror Jonte kommer bli EN av de viktigaste spelarna i laget, på alla sätt.
Men visst. Det räcker inte att brinna och vara het nu. Det måste han vara hela säsongen. Precis som ALLA(!) andra också givetvis.
T T: "Jag tycker faktiskt att det här den bästa turneringen i Sverige på så sätt att den gäller fyra geografiskt närbelägna lag vilket gör att det finns många"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.