Timrå Icon: Sjukt irriterande att Sundsvall sagt nej till livesändningar, för oss som inte bor kvar. Jag förstår att de vill ha in så mycket biljettpengar som möjligt, men hur svårt kan det vara att fixa så att de som bor i området inte kan se? Det är ju en väldigt vanlig funktion.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag förstår att de vill ha in så mycket biljettpengar som möjligt, men hur svårt kan det vara att fixa så att de som bor i området inte kan se?
Det är ju en väldigt vanlig funktion.
Redigerad kommentar