jå1: Jo, men jag tror knappast att det är något som gemene man använder så till den milda grad att Sundsvall Hockey kommer att förlora en massa pengar. Dessutom: De ip-anonymizers som finns på nätet funkar i vart fall inte om man vill kolla på program på amerikanska tv-bolags play-kanaler.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dessutom: De ip-anonymizers som finns på nätet funkar i vart fall inte om man vill kolla på program på amerikanska tv-bolags play-kanaler.