T T: Det tror jag faktiskt att det gör. Skulle tippa på att minst 5000 personer över hela Sverige skulle vilja titta på matcherna, om man räknar in TIK-, BIF- och Modo-fans. Det är förmodligen mer trafik än ST någonsin haft på en och samma gång. Frågan är snarare om deras servrar skulle klara av det...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är förmodligen mer trafik än ST någonsin haft på en och samma gång.
Frågan är snarare om deras servrar skulle klara av det...