1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1395963

Sv: SCA-cupen
Magnus Rövarn : "I år skall vi spela en kamouflerad kameleont-hockey!"

Bara den är Röd o Vit!

Svarskommentarer

Sv: SCA-cupen
Jag längtar något så grönjävligt till imorgon då jag ska få se mina röd-vita hjältar för första gången i år sen Lander/Erixon matchen! Hoppas Röymark kör åttor runt nolaskogsarna i år igen. Men det som däremot ska bli roligast är att få se hur bra Jonte och Vampola är! Nej fy fan, låt det bli morgondag någon gång!      :)

Redigerad kommentar


Sv: SCA-cupen
Johnny Bravo: Självklart! Även om militärgrönt alá Bodens IK dyker upp på näthinnan. Men syftet var inte att återuppväcka sådana avskyvärda minnen. Jag hade något helt annat i min radar! Den att vi omöjligt skall kunna bli sönderlästa! Roger Melin skall få ett rent helvete att bemästra vad det är för typ av hockey vi spelar egentligen?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.