1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1396232

Sv: SCA-cupen
RubinCarter: Det är ju fortfarande bara träningsmatcher, det finns tid att arbeta på PP:et innan serien drar igång.

I en sån här match så undrar man ju nästan lite om Fosström tar en massa utvisningar åt bägge håll för att lagen just ska få träna på PP/BP.

Svarskommentarer

Sv: SCA-cupen
Olle: "Det är ju alltid den där "oddskryddaren" som ställer till det. Den stensäkra, orekade matchen som aldrig behöver rekas..."

Idag hade jag två osäkra Timrå och AIK men dom vann idag. Oskarshamn spelade såklart oavgjort och dränkte mitt tips. Det är fanimej en regel det där, ska börja ha det där i huvudet till nästa gång!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer