Olle: "Det är ju alltid den där "oddskryddaren" som ställer till det. Den stensäkra, orekade matchen som aldrig behöver rekas..."
Idag hade jag två osäkra Timrå och AIK men dom vann idag. Oskarshamn spelade såklart oavgjort och dränkte mitt tips. Det är fanimej en regel det där, ska börja ha det där i huvudet till nästa gång!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Idag hade jag två osäkra Timrå och AIK men dom vann idag. Oskarshamn spelade såklart oavgjort och dränkte mitt tips. Det är fanimej en regel det där, ska börja ha det där i huvudet till nästa gång!