1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1396255

Sv: SCA-cupen
GurraG:
Vad är det för fel i huvudet på dessa sk Modosupportrar??
Än är inte siste idioten född, tyvärr!!

Svarskommentarer

Sv: SCA-cupen
Per HApps: Det man reflekterar mest över är att det är ett små gäng horungar hela bunten + en och annan gammal inavlad stofil.

Pinsamt!

Matchen då? Pärra, Vampen och Gnagarn riktigt bra. Jocke i kassen stabil. Tyckte även att Le Mat visade en hel del. Väldigt kvick och lugn och säker med puck. Skulle dock vilja se honom lite mer i offensiven. På minuskontot sätter jag Bagarn som har både betongfötter och stelopererad handleder. Tycker i mångt och mycket att han drar ner betyget på Jonte, även istiden på Hedström var i minsta laget. Friberg väldigt anonym, så även Önerud.

Sv: SCA-cupen
Per HApps: Ja det var eliten ur begåvningsreserven som dom hade skickat.

Roligt dock när dom blev vansinniga på de sina då ingen i laget kom o tackade dom mer än Tellan o en till.
Jag förstår Modospelarna.

Sv: SCA-cupen
Vampola känns helt klart hetare än Hirsobitch:)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer