1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1396267

Sv: SCA-cupen
Per HApps: Det man reflekterar mest över är att det är ett små gäng horungar hela bunten + en och annan gammal inavlad stofil.

Pinsamt!

Matchen då? Pärra, Vampen och Gnagarn riktigt bra. Jocke i kassen stabil. Tyckte även att Le Mat visade en hel del. Väldigt kvick och lugn och säker med puck. Skulle dock vilja se honom lite mer i offensiven. På minuskontot sätter jag Bagarn som har både betongfötter och stelopererad handleder. Tycker i mångt och mycket att han drar ner betyget på Jonte, även istiden på Hedström var i minsta laget. Friberg väldigt anonym, så även Önerud.

Svarskommentarer

Sv: SCA-cupen
Ambroo: Hur ser en sån som Granath ut? Är han samma gamla pålitliga spelare som han brukar vara? Syns han något i offensiven än?

Sv: SCA-cupen
Ambroo: Vart var du då, din Get?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer