Per HApps: Det man reflekterar mest över är att det är ett små gäng horungar hela bunten + en och annan gammal inavlad stofil.
Pinsamt!
Matchen då? Pärra, Vampen och Gnagarn riktigt bra. Jocke i kassen stabil. Tyckte även att Le Mat visade en hel del. Väldigt kvick och lugn och säker med puck. Skulle dock vilja se honom lite mer i offensiven. På minuskontot sätter jag Bagarn som har både betongfötter och stelopererad handleder. Tycker i mångt och mycket att han drar ner betyget på Jonte, även istiden på Hedström var i minsta laget. Friberg väldigt anonym, så även Önerud.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Pinsamt!
Matchen då? Pärra, Vampen och Gnagarn riktigt bra. Jocke i kassen stabil. Tyckte även att Le Mat visade en hel del. Väldigt kvick och lugn och säker med puck. Skulle dock vilja se honom lite mer i offensiven. På minuskontot sätter jag Bagarn som har både betongfötter och stelopererad handleder. Tycker i mångt och mycket att han drar ner betyget på Jonte, även istiden på Hedström var i minsta laget. Friberg väldigt anonym, så även Önerud.