ÖstrandsNisse: Rit-Martin förklarade så fint vems fel allt var i Onsdagskväll för Ambroo o mig o för de sina i Modos gb. Han tillhör nog eliten i begåvningsreserven.
ÖstrandsNisse: Fem pers mot två. Det låter som en väldigt "modern" syn på det här med att göra upp. Skippa polisanmälan och ställ packet i AIK-klacken iförd modotröjor. Då kanske dom små liven får lite perspektiv på det här med att vara en feg jävla råtta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.