Olle: Undrade precis detsamma. Börjar kännas som det är lite väl mkt "småskavanker" i laget öht f.n. Men som Timråit är man väl lite småparanoid i det avseendet, förhoppningsvis handlar det mest om att inte ta några risker....
mikenomad: Ja men man blir ju instinktivt rädd när det rör sig om småskavanker på tex rygg och knä. Men som du säger så är man väl lite paraniod. Jag blev fundersam när man satte Pärssinen i en 4:e femma igår men det verkar ju inte ha varit någon fara med honom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.