1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1397004

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Det kan väl aldrig i hela världen vara negativt att vinna? Det är ett kvitto på att vi har kompetenta spelare som tränat bra. Skrocket om att dålig försäsong ger bra säsong, och vice versa, är ju skitsnack. Vissa motståndare har kanske inte haft bästa möjliga lag på isen, det får man naturligtvis ta med i beräkningen men ändå, det kan aldrig vara något negativt att imponera på försäsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: är det inte skrock för att det just är skitsnack? Hur mycket skrock finns det som har nån sorts realistisk aspekt?

Men det kallas ju skrock för att alla vet att det är skitsnack och totalt orealistiskt men ändå tror på det.

Jag tycker att det är roligt att laget vunnit så mycket som man gjort och att så många, faktiskt, visar att dom svarat bra på träningen. Och att allt inte är riktigt så jävla becksvart som många vill göra gällande. Men trots det kan jag inte riktigt skaka av mig faktumet att det än så länge bara är försäsong.

Hoppas att jag inte svamlat bort er totalt. Är fantastiskt trött och ska nog sova snart.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.