Olle: 3G suger APA!! Får modemet nu i veckan. Allt i kåken med en kabel i stektes av åskan. 42.000:- är jag uppe i nu.....
Inlägg: 1397062
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det är rejält oflax :( Asagudarnas straff för att du döpte dig i kyrkan kanske.