Olle: Ja det kan vara så faktiskt. Men jag tror inte jag är döpt faktiskt.....
Inlägg: 1397067
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Gud straffar kättare vettu...nej men huvudsaken är ju att du får ordning på grejorna till premiären iaf. Det finns inget att se på tv innan hockeyn börjar ändå.