1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1397139

Sv: Apropå nånting...
The Fat Bastard: Jag hade för mig att klacken gemensamt slagit fast att inga hata-ramsor skulle användas, men tydligen hade jag hört fel, för nu hörs det div. hata-ramsor på varje match. Jag tycker det enbart är pinsamt faktiskt. Jag förstår verkligen inte varför, jag gör inte det.
Nej, det hör verkligen inte hemma! Det kan AIK-pöbeln hålla på med, det passar dom som hand i handske.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dream Team:

Håller med till 100% "Hata" är bara pinsamt!

Sundsvallarna älskar att sjunga om "våra" röda näsor och om att dom inte vill vara i Timrå... Har dom varit i Fagervik? hehehe, och flyger dom från Midlanda? ... ;-)

Sv: Apropå nånting...
Den här killen måste ha varit full iallafall när han skrev om Timrå. Alltså vad i helvet*.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer