Sundsvallarna älskar att sjunga om "våra" röda näsor och om att dom inte vill vara i Timrå... Har dom varit i Fagervik? hehehe, och flyger dom från Midlanda? ... ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med till 100% "Hata" är bara pinsamt!
Sundsvallarna älskar att sjunga om "våra" röda näsor och om att dom inte vill vara i Timrå... Har dom varit i Fagervik? hehehe, och flyger dom från Midlanda? ... ;-)