Ingen tvekan om att Vampola är/kommer bli en oerhört viktig spelare i år .
Men borde han inte försöka avsluta själv någon gång ? Håller i pucken mycket och letar nästan alltid passningsvägar . Teknik och spelkänsla har han så de räcker , men hur är skottet och allmänna kunnandet vad gäller målskytte ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men borde han inte försöka avsluta själv någon gång ? Håller i pucken mycket och letar nästan alltid passningsvägar . Teknik och spelkänsla har han så de räcker , men hur är skottet och allmänna kunnandet vad gäller målskytte ?
Redigerad kommentar