1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1397542

Sv: Apropå nånting...
RTS: Resonemanget köper jag, men problemet med det är att testar man Jonte med klasspelare så gör man det ju på bekostnad på någon annan som skulle kunna spela där.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Fjolårets säsong förstörde till stor del att det var så jäkla oroligt runt truppen.
Skador, fylleskandaler, sparkade spelare å en Sportchef/ledning som betedde sig som barn gjorde ju att det hela tiden fanns stora oroligheter runt laget.

Kan årets upplaga få jobba i lugn o ro så är slutspel ingen omöjlighet, även om jag har svårt att tro det.

Kraven är en annan sak som talar för vårat lag. Första 10omg blir nog avgörande hur långt ner vi ligger efter 55omg.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer