RocknRolf2: Fjolårets säsong förstörde till stor del att det var så jäkla oroligt runt truppen. Skador, fylleskandaler, sparkade spelare å en Sportchef/ledning som betedde sig som barn gjorde ju att det hela tiden fanns stora oroligheter runt laget.
Kan årets upplaga få jobba i lugn o ro så är slutspel ingen omöjlighet, även om jag har svårt att tro det.
Kraven är en annan sak som talar för vårat lag. Första 10omg blir nog avgörande hur långt ner vi ligger efter 55omg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skador, fylleskandaler, sparkade spelare å en Sportchef/ledning som betedde sig som barn gjorde ju att det hela tiden fanns stora oroligheter runt laget.
Kan årets upplaga få jobba i lugn o ro så är slutspel ingen omöjlighet, även om jag har svårt att tro det.
Kraven är en annan sak som talar för vårat lag. Första 10omg blir nog avgörande hur långt ner vi ligger efter 55omg.