Hemskt =( Starka bilder när spelaren sätter sig ner och hur vissa ur publiken fäller flera tårar =(
Inlägg: 1398225
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tydligen så vallfärdar folk till Kinnarps Arena för att lägga ned blommor. Det vore fint om SK kunde anordna något nu eller i samband med begravningen.
Begravningen, fan va det kändes konstigt att skriva.
Begravningen, fan va det kändes konstigt att skriva.