Inlägg: 1398232
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mitt bästa stefan liv moment, var slutspelet 2008 när timrå mötte hv71 jag och en polare skrek "Var är pucken! UNDER-LIV" Liv va grym i den matchen timrå förlorade. Här nere i småland som man är gåre ju inte att undvika alla folks känslor.
The Stars Belongs to the skies
The Stars Belongs to the skies
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Varför? Fy fan vad livet är orättvist. Ser hans fina barn och fru framför mig. Tårarna bara forsar ner. Vila i frid Stefan.
Begravningen, fan va det kändes konstigt att skriva.