Pratade precis med en kompis som ska ut och flyga i morgon. Frågade om han inte tyckte det var lite läskigt att flyga nu.
"Vaddå du menar på grund av det där ryska hockeylaget?"
Jag kom på mig själv med att i det närmaste bli förnärmad över hur dessa världsstjärnor och talanger och individer buntades i hop till "laget" men samtidigt så ÄR det ju ett helt lag som har blivit utraderat och KHL och klubben kommer att få ett organisatoriskt huvudbry.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Pratade precis med en kompis som ska ut och flyga i morgon. Frågade om han inte tyckte det var lite läskigt att flyga nu.
"Vaddå du menar på grund av det där ryska hockeylaget?"
Jag kom på mig själv med att i det närmaste bli förnärmad över hur dessa världsstjärnor och talanger och individer buntades i hop till "laget" men samtidigt så ÄR det ju ett helt lag som har blivit utraderat och KHL och klubben kommer att få ett organisatoriskt huvudbry.
Redigerad kommentar