Bergius: Absolut, där finns två bra utposter. Jag smälte nog in i alla belackares åsikter om dessa två., men jag anser att Lundström klarade VF från kval. Riddarn med konkurrens kan bli den viktiga utpost som behövs efter en första målis. MAO, jag anser att Riddarn är nr 2, men ack så bra.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Absolut, där finns två bra utposter. Jag smälte nog in i alla belackares åsikter om dessa två., men jag anser att Lundström klarade VF från kval. Riddarn med konkurrens kan bli den viktiga utpost som behövs efter en första målis. MAO, jag anser att Riddarn är nr 2, men ack så bra.