Kattgubben: Starten är viktig och just nu suger den apa. Men vinst i 1:a matchen så.... ;-)
Inlägg: 1398712
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: precis, en Frölundauppvisning i första matchen á la förra säsongen så är man safe and sound. Vad var det som hände sen? Jag minns inte riktigt... :P