dr-nix: Och nu fick han som bekant en Nubbe i extra tillskott. Blir intressant att se hur det faller ut, och om det nu blir någon förändrad rollfördelning i coachningen. Det sägs ju så.
Jaja. Nu är försäsongsmatchandet till ända, och det tycker Perra är skönt. Grabbarna verkade ju inte 'haft skallarna med sig' och åkt lite hursomhelst. Låter märkligt likt någonting man såg i sisådär 50 matcher förra säsongen. Jag tror, precis som Perra, att det kommer att släppa alldeles av sig självt bara serien drar igång. Försäsongsmatcher är ju bara något man gör för att få tiden mellan säsongerna att rulla lite fortare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jaja. Nu är försäsongsmatchandet till ända, och det tycker Perra är skönt. Grabbarna verkade ju inte 'haft skallarna med sig' och åkt lite hursomhelst. Låter märkligt likt någonting man såg i sisådär 50 matcher förra säsongen.
Jag tror, precis som Perra, att det kommer att släppa alldeles av sig självt bara serien drar igång. Försäsongsmatcher är ju bara något man gör för att få tiden mellan säsongerna att rulla lite fortare.