1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1398818

Sv: Apropå nånting...
Laken: håller med. Han behöver en Lars Lagerbäck typ som partner för att det ska gå kanonbra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Och nu fick han som bekant en Nubbe i extra tillskott. Blir intressant att se hur det faller ut, och om det nu blir någon förändrad rollfördelning i coachningen. Det sägs ju så.

Jaja. Nu är försäsongsmatchandet till ända, och det tycker Perra är skönt. Grabbarna verkade ju inte 'haft skallarna med sig' och åkt lite hursomhelst. Låter märkligt likt någonting man såg i sisådär 50 matcher förra säsongen.
Jag tror, precis som Perra, att det kommer att släppa alldeles av sig självt bara serien drar igång. Försäsongsmatcher är ju bara något man gör för att få tiden mellan säsongerna att rulla lite fortare.

Sv: Apropå nånting...
Vår bästa tid är nu. Vi ligger i startgroparna för en ny es-säsong, säsongen 11/12 är ännu så länge ett oskrivet blad. Vi kan tillåta oss att drömma, vi kan känna stolthet nästa torsdag när vårt lag skrinnar in på isen, vi kan fortfarande känna det förväntansfulla pirret. Känslor som går att applicera på det man känner fredag e.m. inför stundande helg. Så passa på att njuta, alltför snart är det söndagkväll igen....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.