ÖstrandsNisse: Stämmer bra det. Hur skulle det se ut om tex Timrå klev ut och berätta om hur oproffssigt Kolan skötte sin träning och kost och en massa andra detaljer som säkert finns undangömda nånstans.
Berglund: jag hoppas att lille boyce förnedrar kolaklumpen i vinter jag vill se hur han åker ifrån honom gång på gång.. Visa upp hur sjukt stor skillnad det kan vara individuellt i es... När han fått en lektion i vad dom där vassa sakerna under foten är till för så vill jag att murley förnedrae honom genom att bryta hans otroligt väl genomtänkta fantasirika indianare... avslutningsvis kan pikkarainen gärna få visa kolan vad dom där jävla kilona kan användas till!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.