1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1399509

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jag kan säga dig att Kolan inte fick sämre betalt i HV vilket lär innebära att han har rätt höga förväntningar på sig från ledningshåll.
Det vill nog till att han får en nytändning. Sedan kanske han kan börja pola med Davidsson, han kanske kan förklara för Karlsson vad ödmjukhet är.

Edit: frun hälsar att om jag kvitterade ut 200 loppor i månaden så får jag gärna vara borta två veckor i rad. Bara jag lämnar kortet hemma.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
.....så läste jag i XP att Strålman fått ett tryout av New Jersey.....

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Skulle jag dra in 200 i månaden så fick nog bosätta mig på månen ett år om jag ville :-).
Det märkliga är vad HV sett i karln?? Har de ingen scoutingverksamhet eller är jag totalblind av all fulsprit...?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.