jompa13: Med risk att vilseleda, men det brukar bara vara att köpa borta stå-biljetter för en hunka i biljettholkarna vid Globen. Sen följer man skyltarna.
Med reservation för förändringar i år, men så har det varit tidigare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
jompa13: Med risk att vilseleda, men det brukar bara vara att köpa borta stå-biljetter för en hunka i biljettholkarna vid Globen. Sen följer man skyltarna.
Med reservation för förändringar i år, men så har det varit tidigare.