ÖstrandsNisse: Jo msn kämpar grabbarna på som dom ska göra och inte försöker lira ett svårare spel än vad de klarar av så tror jag hemmastatistiken kommer se bättre ut den kommande säsongen.
Något som känns livsviktigt också är ju det här med skadorna. Tidigare säsonger hade man ett bredare lag rent spetsmässigt och det gjorde att man fortfarande hade några spetslirare när skadorna kom. Det kommer vi nödvändigtvis inte kunna säga om skadorna börjar dugga in som de senaste säsongerna. Det måste bli en säsongen där skadesituationen se bättre ut än tidigare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ÖstrandsNisse: Jo msn kämpar grabbarna på som dom ska göra och inte försöker lira ett svårare spel än vad de klarar av så tror jag hemmastatistiken kommer se bättre ut den kommande säsongen.
Något som känns livsviktigt också är ju det här med skadorna. Tidigare säsonger hade man ett bredare lag rent spetsmässigt och det gjorde att man fortfarande hade några spetslirare när skadorna kom. Det kommer vi nödvändigtvis inte kunna säga om skadorna börjar dugga in som de senaste säsongerna. Det måste bli en säsongen där skadesituationen se bättre ut än tidigare.