1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1399858

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Äh det kunde vart värre! I brynäsboken där är man unisont negativa och diskussionerna mynnar allt som oftast ut i pajkastning mellan skribenterna. I modoboken är man unisont positiva ända tills pucken släppts, då är man unisont negativa hela vägen ner i kvalserien. I timråboken är 80% negativa, 2% positiva och sen har vi 18% som tycker att det är piss med allt neggande men skriver själv inte ett förbannat skit om de positiva händelserna i kring laget. I övriga lags forum så är man unisont frånvarande.

Således: I brynäsboken kan man undra om det ens finns fans som håller på samma lag, i modoboken kan man fundera på varför dom inte neggar redan från början eftersom det ändå går åt helvete för dom. I timråboken kan man fundera på varför det ska vara så jävla svårt att producera några positiva rader när det är så lätt att kräkas på alla negativa.

I övrigt håller jag med dig i det du säger.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag kan bara instämma.

Själv ingår jag i de 82%. Känns skönt.
De där 18% borde kanske fundera lite på att styra upp det hela med att skriva lite positivt istället för att efter att ha spottat på skärmen i ren ilska i ett antal veckor, tala om hur alla suger härinne.
Själva bidrar dom inte med ett jota för att väga upp vågskålen.

Sv: Apropå nånting...
Själv bryr jag mig inte. Jag skriver det jag anser vara välförtjänt för föreningen. Bra som dåligt.

F.ö så kom vi med i XP kring Växjös premiärmatch ikväll:
"Men som underhållning är Växjö ingen hit. Å andra sidan tror jag att fler lag kommer att tvingas spela försiktigt och så smart som möjligt.
Läs: Timrå."

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer