Själv bryr jag mig inte. Jag skriver det jag anser vara välförtjänt för föreningen. Bra som dåligt.
F.ö så kom vi med i XP kring Växjös premiärmatch ikväll: "Men som underhållning är Växjö ingen hit. Å andra sidan tror jag att fler lag kommer att tvingas spela försiktigt och så smart som möjligt. Läs: Timrå."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
F.ö så kom vi med i XP kring Växjös premiärmatch ikväll:
"Men som underhållning är Växjö ingen hit. Å andra sidan tror jag att fler lag kommer att tvingas spela försiktigt och så smart som möjligt.
Läs: Timrå."