Inlägg: 1400090
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Fast Timråklacken och tifogruppen har väl egentligen aldrig gjort nått för att förnedra motståndare? Kan bara komma på att man hyllat egna spelare med banderoller. Det "värsta" jag kommer ihåg var när vi mötte Modo för längesedan och banderollen med "vi har världens bästa 21:a" höjdes.
Men jag har säkert kasst minne. har klacken gjort nått annat mot nån motståndare? jag kommer, som sagt, bara ihåg hyllningar till laget eller enskillda spelare.
Men jag har säkert kasst minne. har klacken gjort nått annat mot nån motståndare? jag kommer, som sagt, bara ihåg hyllningar till laget eller enskillda spelare.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Lander, Regin, Tenkrat, Erixon, Zäta några exempel på spelare vi hyllat i klacken. Man måste förtjäna det.
Den ända jag kommer på vi har dissat är väl Foppa när han står i klackar....
Den ända jag kommer på vi har dissat är väl Foppa när han står i klackar....
+ 3
Tycker heller inte om att han kallar oss oproffsiga men vafan' orka bry sig? ägna tangenterna åt annat.